Skargi i Reklamacje
Bank Spółdzielczy w Nasielsku informuje, iż przyjmuje skargi i reklamacje w swojej siedzibie w centrali Banku w Nasielsku przy ul. Kościuszki 19 oraz w każdej jednostce organizacyjnej zajmującej się obsługą klienta tj. Oddziałach Banku: w Świerczach przy ul. Wiejska 3D i w Winnicy przy ul. Pułtuska 44. Skargi i reklamacje mogą również być przesyłane do Banku za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bank Spółdzielczy w Nasielsku, w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Bankowy Arbitraż Konsumencki przy Związku Banków Polskich, ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, https://zbp.pl/dla-konsumentow/arbiter-bankowy/dzialalnosc