Aktualności 2025
Nowa bankowość elektroniczna
Drogi Kliencie,
Od dnia 13 PAŹDZIERNIKA 2025 r. będziesz skorzystał z nowej wersji bankowości internetowej SGB24 dla klientów indywidualnych i SGB24 Biznes dla klientów firmowych i instytucjonalnych.
Co to dla Ciebie oznacza?
- Twój numer konta się nie zmieni.
- wszystkie karty płatnicze będą działać dalej. Nie musisz ich wymieniać na nowe.
Co czeka Cię w SGB24?
W bankowości internetowej SGB24 i SGB24 Biznes przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
- rób przelewy – zwykłe, natychmiastowe (Express Elixir), wysokokwotowe (SORBNET)
- ustawiaj zlecenia stałe
- sprawdzaj informacje o swoich kredytach
- odbieraj powiadomienia SMS o stanie konta, płatnościach kartą czy odrzuceniu przelewu.
Każdą czynność w SGB24 i SGB24 Biznes, która wymaga autoryzacji, będziesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w Banku lub za pomocą aplikacji mobilnej Token SGB i PINu do Tokena SGB – szczegóły w Przewodniku dla użytkownika Mobilny Token SGB.
Logowanie
Do SGB24/SGB24 Biznes zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bsnasielsk.pl – przez wybranie przycisku Bankowość elektroniczna, który znajduje się w prawym górnym rogu, a następnie przycisk Zaloguj.
Loginy do nowej Bankowości elektronicznej są takie same jak dotychczas !!!!
Szczegóły
Więcej na temat SGB24/SGB24 Biznes aplikacji SGB Mobile dowiesz się z Przewodników dla Klienta. Dokumenty te dostępne są pod poniższymi linkami:
Obejrzyj filmiki instruktarzowe i poznaj SGB24
Informacje dotyczące formatów eksportu/importu danych do systemów SGB24/SGB24 Biznes zawarte są w dokumencie: Struktura danych dla importu i eksportu w Usłudze Bankowości Internetowej
Do 10 października 2025r. do godz. 14:00 możesz zalogować się do obecnej bankowości internetowej używając obecnych danych logowania, ale od momentu uruchomienia SGB24 nie będzie to już możliwe. Podgląd historii operacji w systemie SGB24/SGB BIZNES, dostępny będzie dla wszystkich klientów przez okres 24 miesięcy wstecz od czasu wdrożenia SGB24. Wcześniejsze informacje dotyczące historii operacji uzyskać będzie można tylko w placówkach Banku.
SGB24/SGB24 Biznes wprowadzamy dla Ciebie sprawnie i mamy nadzieję, że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Ci codzienne bankowanie.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SGB Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24 dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.
Ważne
Dostęp do obecnej bankowości elektronicznej wyłączony zostanie o godzinie 14:00 w dniu 10 października 2025r. i przywrócony zostanie w trybie pasywnym w godzinach porannych 13 października 2025r.
SGB24/SGB24 Biznes dostępny będzie dla klientów naszego Banku od godzin porannych 13 października 2025r.
Kontakt
Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy w placówkach naszego banku lub po 13 października 2025 r. . konsultanci dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.